Adeverinte Inscrieri Activitati Sprijin 2013

Adeverinte Inscrieri Activitati Sprijin 2013

Mesajde vioreldolha pe Dum Mai 19, 2013 5:40 pm

Stimate/Stimaţi colege şi colegi educatoare, învăţători şi profesori de gimnaziu sau liceu din judeţul Arad,

A.PROCEDURA ELIBERĂRII ADEVERINŢELOR AGIRo şi ale Asociaţiei Învăţătorilor din judeţul Arad şi DE ÎNSCRIERE ÎN AGIRo

Având în vedere:
a)Necesitatea optimizării şi simplificării procedurii de înscriere în AGIRo şi de punere în aplicare a principiului conform căruia preferăm de la colegi o cotizaţie simbolică dacă este însoţită de activitate care să se ridice la nivelul cu care asociaţia nostră a obişnuit opinia publică din 1869 şi până în prezent, măsură însoţită de rămânerea unei părţi din cotizaţie la dispoziţia organizaţiilor din unităţile de învăţământ şi a sucursalelor zonale;
b)Necesitatea eliberării riguroase a adeverinţelor de membru AGIRo care se punctează în portofoliul profesional al fiecărui cadru didactic (vezi metodologia privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2013-2014 anexa 2 art IV la criterii şi punctaje pentru evaluarea personalului didactic);
c)Necesitatea eliberării riguroase a adeverinţelor care se punctează în portofoliul profesional al fiecărui cadru didactic (vezi MO nr 17 /09 01 2013 la art 6 (2) c)) pentru colegii care:
-deţin funcţii de lider/vicelider în organizaţiile AGIRo de la nivelul unităţii de învăţământ;
-deţin funcţii de conducere la nivelul celor 16 sucursale zonale din judeţul Arad ale Asociaţiei Învăţătorilor din judeţul Arad;
d)Necesitatea eliberării riguroase a adeverinţelor care se punctează în portofoliul profesional al fiecărui cadru didactic pentru diversele activităţi AGIRo desfăşurate la nivelul unităţii de învăţământ/local/judeţean/regional/naţional/internaţional,
e)Necesitatea împrospătării bazei de date AGIRo.

Vă rugăm să procedaţi conform calendarului următor:
1.Până în 25 mai asociaţia noastră judeţeană îşi achită cotizaţia de 200 lei către asociaţia naţională AGIRo.
2.Până în 15 iunie este etapa rezervată constituirilor/înscrierilor organizaţiilor AGIRo (Asociaţiei Învăţătorilor din judeţul Arad) de la nivelul unităţii de învăţământ sau de la nivelul unei localităţi. În oricare unitate de învăţământ în care se doreşte, dacă există peste 5 educatoare, învăţători şi/sau profesori de gimnaziu sau liceu pot constitui o organizaţie locală de la nivelul unităţii de învăţământ ca structură a asociaţiei Asociaţiei Învăţătorilor din judeţul Arad trimiţând în această perioadă pe adresa asociatiainvatatorilor@gmail.com următorul mesaj:

,,Organizaţia de la nivelul unităţii de învăţământ...............................................din localitatea ...................din judeţul Arad solicită Asociaţiei Învăţătorilor din judeţul Arad luarea sa în evidenţă menţionând că este îndeplinită condiţia existenţei a minim 5 membri. Cotizaţia anuală de 25 lei/membru/an se va repartiza astfel:
-Vom utiliza câte 10 lei de la fiecare membru care însumează ........lei până în data de 30 iunie pentru premierea din partea organizaţiei noastre AGIRo a unor elevi din şcoală sau pentru organizarea unei activităţi a cadrelor didactice (ex.ziua învăţătorului, simpozion etc), urmând să comunicăm pe adresa asociatiainvatatorilor@gmail.com detalii privind această acţiune.
- Vom utiliza câte 10 lei de la fiecare membru care însumează ........lei până în data de 31 decembrie pentru organizarea de către sucursala teritorială a Asociaţiei Învăţătorilor din judeţul Arad a unei activităţi la nivel zonal despre care vom trimite detalii pe adresa asociatiainvatatorilor@gmail.com după desfăşurarea ei.
-Diferenţa din cotizaţie pe 2013 de 5 lei/membru care însumează ........lei am achitat-o în data de ..........
a)La banca ....... prin ordin de plată sau mandat poştal către: ASOCIAŢIA ÎNVĂŢĂTORILOR DIN JUDEŢUL ARAD, Cod Fiscal 14730765, Cont CEC Bank Arad (COD IBAN) RO07CECEAR0137RON0091297
sau
b)În numerar la Colegiul Naţional «Vasile Goldiş» Arad (la Viorel Dolha) de unde am primit chitanţa nr....
Liderul organizaţiei de la nivelul unităţii de învăţământ .......................... din localitatea ...................din judeţul Arad este dl/dna ..........................................., loc de muncă...................cu e-mail ................., telefon................
Viceliderul este dl/dna ..............................., loc de muncă...................cu e-mail ................., telefon................”

3.În etapa 16 iunie-30 iunie se vor constitui forurile de conducere ale sucursalelor teritoriale ale Asociaţiei Învăţătorilor din judeţul Arad formate din toţi liderii organizaţiilor noastre de la nivelul unităţilor de învăţământ din respectivele zone. IATA ARONDAREA LOCALITATILOR din judeţul Arad la SUCURSALELE noastre:
1.ARAD: ARAD; FELNAC; FINTINELE; LIVADA; SECUSIGIU; SAGU; VINGA; VLADIMIRESCU; ZIMANDUL NOU;
Arad Vest
Arad Est
Arad Sud
Arad Centru
2.CHISINEU CRIS: CHISINEU CRIS; APATEU; GRANICERI; MISCA-; PILU; SINTEA MARE; SOCODOR; SEPREUS; SIMAND; ZERIND;
3.CURTICI: CURTICI; IRATOS; MACEA; SOFRONEA;
4.INEU: INEU; ARCHIS; BELIU; BOCSIG; CERMEI; CRAIVA; HASMAS; SILINDIA; SICULA;
5.LIPOVA: LIPOVA; CONOP; COVASINT; GHIOROC; PAULIS; SISTAROVAT; USUSAU; ZABRANI
6.NADLAC: NADLAC ;
7.PINCOTA: PINCOTA; SELEUS; TIRNOVA; TAUT; SIRIA;
8.SEBIS: SEBIS; BIRSA; BUTENI; CARAND; CHISINDIA; DEZNA; IGNESTI; MONEASA;
9.GURAHONT: GURAHONT; ALMAS; BRAZII; DIECI; HALMAGIU; HALMAGEL; PLESCUTA; VIRFURILE;
10.SINTANA: SINTANA; OLARI; ZARAND;
11.PECICA: PECICA; PEREGU MARE; SEMLAC; SEITIN;
12.SAVIRSIN: SAVIRSIN; BATA; BIRCHIS; BIRZAVA; PETRIS; VARADIA DE MURES.

4.În adunarea generală din 30 iunie care va avea loc la Colegiul Naţional ,,Vasile Goldiş” Arad se vor alege consiliile de conducere ale fiecărei sucursale (5-9 membri din care un preşedinte şi un vicepreşedinte) şi se vor organiza şi alegeri la nivelul asociaţiei judeţene.

5.Sigur că înscrierile în asociaţie vor continua pe tot parcursul anului acesta şi în viitorii ani. Etapele de mai sus sunt necesare pentru a avea o oglindă la zi a structurilor noastre.

B.CÂTEVA DIN URMĂTOARELE ACTIVITĂŢI ALE AGIRo:
a)În puţine zile vom afla data desfăşurării Congresului al XXXV-lea al AGIRo (pe care sperăm să îl organizăm la Slatina). Aşteptăm veşti de la colega Margareta Gheorghiţă care a început demersurile pe plan local pentru condiţii optime.
b)În perioada 7-14 iulie vă invităm la Festivalul Pedagogic de la Odessa la care anul trecut am participat şi eu cu un grup din România şi R.Moldova:
-cazarea (in în hotel pe malul mării camere de 2-3-4 locuri cu toaletă, apă caldă etc.) + 3 mese pe zi – va costa de la 25 $ pana la 35 $ pentru o zi. Taxa de inregistrare - $55 care include: participarea la doua cursuri speciale de 8-10 ore (la alegere) incluzând materiale distribuite, participarea la diferite clase de măiestrie profesionala, workshopuri, consultatii, la toate activitătile de ordin cultural şi distractiv, la o excursie, precum si parcare, elibererea de 3 certificate etc. Vom propune program de activitate alături de Asociaţia Pedagogilor din Odessa şi din partea AGIRo si AGIRo MD. Programul prealabil din partea Ucrainei este la site-ul http://festival.eidotehnika.org/
Cei doritori puteţi deja să vă înscrieţi la asociatiainvatatorilor@gmail.com
c)La sfârşit de mai va fi în Harghita o activitate a colegilor de acolo la care vom participa şi colegi din Arad şi alte judeţe şi CD al AGIRo.
d)Din 21 mai vom lansa deja obişnuitul concursul gratuit de rezumate postate pe site-ul nostru pentru toţi elevii din preuniversitar ai căror profesori sunt membri ai AGIRo
e)La sfârşit de iunie colegii din Timiş şi Caraş Severin ne invită la Râul Alb la o acţiune a lor
f)În 30 iunie vom organiza în Arad (Colegiul Naţional ,,Vasile Goldiş”) ediţia a V-a a simpozionului internaţional ,,Portrete de dascăli” la care vă vom invita să participaţi în persoană sau cu lucrări. Volumul IV din ,,Portrete de dascăli” a apărut de mult timp şi îl voi expedia celor câtorva colegi din ţară la care încă nu a ajuns.
g)La Iaşi în 25 mai colega Maria Ciubotaru ne invită sa participam la activitatile proiectului "Traditii si obiceiuri din tara mea" aprobat de Ministerul Educatiei Nationale 2013 la pozitia 585 la Simpozionul International "Toleranta intre teorie si practica", volum cu ISBN; Expozitie-Concurs International "Traditii si obiceiuri din tara mea", premii pentru elevi; Revista online "Traditions and customs of my country", Certificat de EDITOR pentru cadre didactice si Certificate de JURNALISTI pentru elevi. Vor participa şi vreo 20 colegi din R.Moldova.
h)Vom lansa în puţine zile un program de voluntariat naţional şi internaţional de anvergură.
i)Amănunte despre aceste activităţi dar şi despre altele veţi găsi pe index.php
http://invatatori.ro/
https://www.facebook.com/groups/Invatatori.ro/
https://www.facebook.com/groups/grupagiro/
https://www.facebook.com/viorel.dolha?ref=tn_tnmn

C.PUTETI SPRIJINI ASOCIAŢIA GENERALĂ A ÎNVĂŢĂTORILOR DIN JUDEŢUL ARAD CU 2% DIN IMPOZITUL PE 2012 personal sau prin poştă până în 25 mai 2013.
A.Procedura pentru cei care au avut în 2012 venituri din salarii:
Descarcati formularul Cererea 230 ataşat si completati ÎN DOUĂ EXEMPLARE doar atât:
Capitolul I. Date de identificare ale contribuabilului care sunteţi dumneavoastră (nume, adresa, telefon, cod numeric personal, etc.)
Capitolul II. 2. Sustinerea unei entitati nonprofit/unitati de cult ESTE DEJA COMPLETAT . Nu va faceti probleme daca nu cunoasteti suma corespunzatoare a 2% din impozit. Va fi calculata de catre organele fiscale. Lasati casuta necompletata.
Semnati si gata!
Formularul 230 astfel completat trebuie sa ajunga pana in 25 mai la administratia financiara a domiciliului dvs.
Puteţi la alegere:
a)sa depuneti personal pana in 25 mai documentul la Administratia Finantelor Publice de pe raza domiciliului dv
b)sa il trimiteti pana in 25 mai prin poşta prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire la Administratia Finantelor Publice de pe raza domiciliului dvs Adresa administratiei financiare pe raza careia aveti domiciliul o puteţi găsi folosind linkul http://www.anaf.ro/public/wps/portal/AN ... eseUnitati
Oricine (sotul, sotia, rudele, parintii elevilor etc) poate directiona 2% din impozitul pe 2010 catre asociatia noastra procedand la fel.

B.Doar daca ati avut in 2012 si alte venituri in afara de cele din salarii (activitati comerciale, profesii libere, drepturi de proprietate intelectuala) solicitati administratiei financiare formularul Declaratia 200 sau v-o trimitem noi la cerere, iar la Capitolul III completati cu datele noastre:
Denumire entitate nonprofit: ASOCIAŢIA ÎNVĂŢĂTORILOR DIN JUDEŢUL ARAD
Cod fiscal: 14730765
Cont bancar: RO07CECEAR0137RON0091297

Cei care ne trimit scanat al doilea exemplar al formularului cu numărul de înregistrare de la finanţe la asociatiainvatatorilor@gmail.com SUNT SCUTIŢI DE COTIZAŢIA PE (la alegere) 2012 sau 2013.

Cu bine,
Viorel Dolha
Preşedintele Asociaţiei Generale a Învăţătorilor din România
tel 0723259290 sau 0744195155

PS
Apel:
În contul de la Banca Transilvania: FILIPAS PAVEL - RO 73BTRL00201201G93555XX puteţi să faceţi depuneri în sprijinul colegului nostru căruia i s-a recomandat amputarea ambelor picioare dacă nu face o operaţie în Ungaria de peste 2000 euro.
Ataşamente
2 la suta Asociatia Invatatorilor din jud Arad pe 2012.doc
(465.5 KB) Descărcat de 1043 ori
Prezentare AGIRo1.doc
(212 KB) Descărcat de 1089 ori
ASOCIATIA INVATATORILOR DIN JUDETUL ARAD1.doc
(98 KB) Descărcat de 1074 ori
vioreldolha
Site Admin
 
Mesaje: 635
Membru din: Mar Mar 25, 2008 11:55 am

Înapoi la ARAD

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

cron